Pride Special #2

 Jabán, vy Žaláti! 
Víte, předsevzetí jsou naprd. Iharo si předsevzala, že vám na každé úterý nachystá Pride Special z nějaké série povídek s queer hrdiny. A k tomu, že vám udělá Thor's Throwback Thursdays se starými #Wordvember příběhy s jejími velice queer superhrdiny, abyste měli nějaký kontext k jednomu ze speciálů. Hádejte, co nevyšlo??? Ani jedno! Takže kdo by příliš toužil po kontextu, počkejte si na jindy a pro vás ostatní mám velice pěkný příběh s velice "friends" vibem. Užívejte! 


Pride Special #2


“Nazdárek, společnosti.” zahlaholila Sabina a přisedla si ke svým přátelům na deku. Byl nádherný červnový den a oni se rozhodli pro piknik v parku. Naštěstí se jim podařilo sehnat dostatečně velkou deku, aby se na ni celá pětice vešla. 

“Oh, koťátko moje, kde máš svůj oblíbený řetízek?” podivila se okamžitě Riley. 

“Hm? Myslíš ten s tou havraní lebkou?” zeptala se Bin, zatímco shazovala odrbaný batoh z ramen a hledala v něm svůj příspěvek k pikniku. Postupně pak svým přátelům hodila každému plechovku cideru. 

“Oh, Riley má pravdu, ten řetízek s havranem jsi pomalu nesundala.” podotkl Oliver a prohlížel si Binin krk, který zel prázdnotou. Bin nad tím pokrčila rameny. 

“Bohužel, musel pryč. Vrátila jsem ho původnímu majiteli.” odpověděla. 

“Oh, to mě moc mrzí, že to s Rebeccou nevyšlo!” vyhrkla rychle Riley. Aaron se mezitím naklonil k Emily.

“Ty tomu rozumíš?” zeptal se v reakci na Rileyina slova. Emily zavrtěla hlavou. 

“Vůbec ne… Bin, ty jsi tu hlavu milovala, ne?” Emily se otočila na Sabinu. 

“Jistě, ale s věcmi, které ti daruje tvůj partner je to těžké.” odpověděla Bin. 

“Vážně? Já to tak složitě nevidím.” opáčil Oliver. 

“Jistě, ne každý vidí složitě to, že po rozchodu ty dárky vrátíš nebo rozdáš, ale někteří z naší skupiny tomu nerozumí, Olivere.” ohradila se Bin a dlaní mávla směrem k dvojici asexuálů, Emily a Aaronovi, kteří na ně hleděli s poněkud zaraženými výrazy. 

“Já třeba nikdy žádný dárky nevracel.” odvětil Oliver. To už se zasekla i Sabina. 

“Nevracel?” zopakovala překvapeně. Oliver zavrtěl hlavou, až mu prameny jeho růžové kštice popadaly do obličeje. 

“Riley, ty vracíš dárky svým bývalým, ne?” otočila se Bin na svou dlouholetou kamarádku pro podporu. Riley nad tím pokrčila rameny. 

“Ne, asi ani ne… Ale na mě se dívat nemůžeš, já měla někoho naposled ve druháku na střední.” 

“Proč vracíš dárky svým bývalým přítelkyním a přítelům?” zeptala se konečně Emily. Sabina si z batohu vylovila pivo, plechovku otevřela a napila se z ní, než se teprve nadechla k odpovědi. 

“No… Protože kdykoli se na tu věc podívám, vidím toho člověka, kdo mi ji dal. K jaké příležitosti mi ji dali a co bylo a mohlo být a najednou vidím celý ten vztah a… Ne vždycky jsem s ním vyrovnaná. Vlastně nikdy s nimi nejsem vyrovnaná, takže je lepší dostat ty věci z očí a jít dál.” vysvětlila Bin. 

“Oh, takže ty jsi se nikdy nevyrovnala s žádným svým rozchodem?” zeptala se Emily téměř lítostivě. 

“Ale jistě, že vyrovnala!” bránila se hned Bin. 

“Jen to přišlo až časem, ne hned a mít ty věci okolo sebe by mi nikdy nepomohlo.” odpověděla Bin. 

“uh-uh…” ozvalo se vedle Emily. 

“Aarone… ty si děláš poznámky?” pozvedl obočí Oliver. 

“Jistěže, takže, můžeš se teď vyjádřit ty k tomu, proč si dárky necháváš?” otočil se Aaron na Olivera. Jeho kamarád nad tím však jen pokrčil rameny. 

“Byly pro mě… Tak jsem si je nechal.” odvětil, jako kdyby se ho Aaron ptal na popis matematického postupu při sčítání jednotek. 

“Tobě ty věci nepřipomínají tvé bývalé?” zeptala se Bin. 

“Jistě, ale jsem prostě zaměřený na tu chvíli, kdy jsem dárek dostal a to byla šťastná chvíle, jsou to hezké vzpomínky.” odpověděl Oliver. 

“Tebe nikdy nežraly myšlenky na to, co by mohlo být kdyby…?” nevzdávala se Bin. 

“Ani ne. To bych potom neměl polovinu svých věcí. Jako třeba tuhle tašku přes rameno s tím jednorožcem, vidíš… Dostal jsem ji od kluka jménem Erik, myslím, že zrovna k narozeninám. Nosím ji všude a kdykoli se na ni podívám, vidím sebe a Erika, jak se smějeme u milkshaku a jak mi ukazuje, že se na tom jednorožci dá zaplést hříva… A taky, jak mě učil plést copy, měl na to šikovné, dlouhé prsty a…” Oliver se během svých slov začal prohrabovat bavlnkami, které tvořily hřívu vyšitého jednorožce na jeho tašce. Slova se vytratily a na Oliverově tváři se objevil melancholický výraz. 

“Olivere..? Olivere…!” houkla na něj Emily. Jediné, co z Olivera dostala, byl nostalgický povzdech. 

“Gratuluju, Bin, rozbila jsi nám Olivera.” zašklebil se Aaron. 

“Co zas já? Tohle je jasný důvod, proč se dárky od ex vyhazují!” bránila se Bin. 

“Známe se už několik let, tu tašku nosí pořád a tohle ještě nikdy neudělal… ugh, volám Brianovi.” odfrkla si Riley a vytočila číslo Oliverova přítele. Sotva hovor zvedl, strčila telefon Oliverovi. 

“Zůstaneme spolu napořád, že jo lásko????!!” zaúpěl Oliver do telefonu. Všichni mohli jen slyšet Brianovu reakci “Co ti zase sakra Sabina udělala?!”. Naštěstí to Olivera rozesmálo a tak ho mohl Brian velice rychle uklidnit a vrátit do starých kolejí. 

“Takže, Bin má nové zakázané téma.” prohlásil Aaron na závěr tohoto rozhovoru. 

“Hele, ty a Emily se tak hezky vzadu tváříte, že vás se tohle téma netýká, ale to, že jste naše milovaný asexuální esa vás nijak nezbavuje možností randění, vztahů a navíc, dárky dostávají i kamarádi!” vyhrkla Bin. Aaron s Emily se na sebe podívali. 

“Já se nikdy s žádným ze svých přátel rozcházet nemusela.” prohlásila Emily. 

“Já si nikdy se svými přáteli dárky nedával.” odvětil Aaron. 

“Jistě, že nepředával, proč mě to nepřekvapuje.” zabručela Sabina. Pak frustrovaně padla zády na deku. 

“Vy jste všichni tak hodný, pozitivní a mentálně vyrovnaní lidé, až je mi z toho zle jako z velkého množství cukrové vaty…” prohlásila tónem, který sice měl znít otráveně, ale všichni v něm slyšeli tu vděčnost, kterou Sabina cítila za to, že byla obklopená právě jemi. 

“Můžeš se od nás něco přiučit. Například od Riley by ses mohla trochu naučit být sama i mimo vztah.” nadhodil Oliver. 

“Hey! Jako kdybych byla schválně sama!” okřikla ho Riley. 

“Dobře, dobře, můžeme opustit téma vztahů? Romantické vztahy se přeceňují.” zabručel Aaron. Na to se Bi zase posadila zpátky. 

“Ale jistě, ledovče.” mrkla na Aarona s úsměvem. 

“Děkuji, Titaniku.” odpověděl jí s klidem Aaron. 

“Mimochodem, Riley…” Sabina byla velice hbitá při přeskakování od tématu k tématu, třeba i na přání.

“Ano?” usmála se její dlouholetá kamarádka. 

“Ty máš opravdu triko s potiskem pánvičky v srdíčku?” pozvedla Bin obočí. Riley hrdě kývla. Bin si ji chvíli prohlížela, ale pak zakroutila hlavou. 

“Líbí se mi, jak na to nemáš co říct.” podotkla Emily. 

“Co nadělám, je to sice trhlý pansexuální vtip, ale jí se líbí a je to tak trochu její vtip… A navíc jí to triko sluší.” odpověděla Bin. 

“Awwww, však já ti nějaké taky vyrobím! Mě určitě dárky nikdy vracet nebudeš.” uculila se Riley. 

Komentáře

  1. Aaaaaa, babies! I missed their banter... And Aaron making notes on relationships, as a proper scientist should... What a mood... (Also hope they all hug afterwards, especially Bin and Oliver look like they need it...)

    OdpovědětVymazat
  2. Věta: "Rozbila jsi nám Olivera" mě rozesmála.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Selkie

Nějaké otázky? - #Wordvember 2022, příběh jedenáctý

Huldrekall