Stará kolena - #Wordvember 2022, příběh šestý

 Jabán, vy Žaláti. 
Kdo to do teď nepoznal, tak ano. Je to strašně gay! Jsou to dvě gay katastrofy zavřené na zámečku jenom spolu. A ani občasná návštěva pana Hiera je nezachrání. To by mě zajímalo, co by na tu dnešní katastrofu, co se jim povedla, řekl on, kdyby to viděl. 
A ještě víc chci vědět, co mi na to řeknete vy! Tak neváhejte a čtěte a komentujte! 


Z Drystana vylezl zvuk, jaký by udělal hladový hroch a  jak se zvedal z podřepu, tak mu pořádně zakřupalo v kolenou. 

“Ach ty moje staré kosti.” zamumlal si s zvyku. Zapomněl, že ale vedle něj stojí Andran. A ten se mu ihned posměšně uchechtl. 

“Tvoje staré kosti? a to vůbec říkáš přede mnou?” prohlásil upír pobaveně. Drystan ho probodl pohledem. 

“Taky nemusíš mít ke všemu vždycky nějakou poznámku.” zabručel. 

“Nemusím, ale tomuhle nešlo odolat. Kolik, že ti vůbec je, starouši?” rýpl si vesele Andran. 

“Dvacet sedm.” odpověděl jednoduše Drystan. 

“Oh tak to pardon, to jsi opravdu stařeček.” pokýval Andran hlavou. 

“Však jsem ti to říkal.” souhlasil Drystan, aby už měl tuhle konverzaci za sebou. To ale Andrana hluboce podceňoval. 

“A ty se mě nezeptáš, jak jsem starý?” zamračil se šlechtic. 

“Měl bych?” zeptal se Drystan. 

“Tak bylo by to samozřejmě neslušné…” začal Andran. 

“Tak vidíš.” skočil mu do toho Drystan. Andran se znovu zamračil. A pak si trochu dupl nožkou. 

“Ale já ti to třeba i chci říct.” vyhrkl. 

“Ne, ty chceš dělat ješitnou princeznu dramatu a udělat mi tady akorát tak tyjátr. Až pak se chceš tedy jako laskavé gesto ponížit a přiznat, že tvoje pravé jméno je Metuzalém.” ušklíbl se Drystan. Andran se prudce nadechl a musel si teatrálně přiložit i ruku na hruď. 

“Jak se… Jak jen… dovol?! Je mi sotva Sto třicet dva let!” vykřikl. A to už se Drystan spokojeně uchechtával. 

“Starouši.” zamumlal “To abychom tě dali na seznam pacientů, aby ti včas vyměnili kolena.” 

“Co prosím?” pozvedl Andran obočí. 

“Nebo přede mnou prostě nesmíš na ta stará kolena padat. Chápu, že je to těžké, ale mysli na sebe.” pokračoval Drystan. Andranovi s blýsklo v očích. 

“Oh..? Tak pán nám zkouší vtipkovat?” ušklíbl se a pak prostě uchichtávajícím Drystanem smýkl a přitlačil ho zády na zeď, zatímco ho držel za boky a nakláněl se nad něj. Drystana okamžitě smích přešel. Poněkud vystrašeně hleděl na Andrana, nejistý, co s ním má upír v plánu. 

“C..Co to děláš?” vyhrkl nervózně. 

“Držím tě přece, podle toho, jak ti v kolenou zakřupalo se až bojím, že kdybys přede mnou padl na kolena ty, už mi nevstaneš.” pronesl sladce Andran. 

“Já ti ukážu, kdo tady nevstane…” odpověděl Drystan. Chtěl znít odvážně a drsně, ale vyšlo to z něj jako takový slabý pološepot. 

“Opravdu…?” pozvedl Andran obočí a trochu se k němu naklonil. 

“Opravdu!” vykřikl Drystan a v panice prostě kopl. Trefil se Metuzalémovi přímo do svatyňky. A Andran se skácel na zem. 

“Bestie!” vykřikl. 

“Varoval jsem tě.” odvětil Drystan a pak raději utekl a zavřel se k salónku, kde měl svou kancelář. Tváře mu hořely. Jistě, nebylo to poprvé, co byl tak blízko nějakému atraktivní muži. Ale nikdy si nedokázal zachovat chladnou hlavu. V tomhle ohledu měl poměrně slabý charakter. A teď ani pořádně nevěděl, co dělat. Bylo mu trapně. On kopl Andrana do… no tam.. a pak prostě utekl jako malá holka! Oh pro všechny bohy na nebi, jestli tam nějací byli, co je to s ním špatně?! 

Po chvíli se ozvalo zaklepání. 

“Budeš tam celý den, nebo doděláme ten seznam knih v té místnosti?” ozval se Andran, z jehož hlasu bylo znát, že bolest ještě pořád odeznívá. 

“Já… já se strašně omlouvám za ten kopanec.” vykoktal Drystan. Andran se uchechtl. 

“Ale to nic, já už si u tebe pomalu zvykám. Někdo je kinky, někdo je spíše kicky.” 

Drystan se zamračil a otevřel dveře. 

“A anglicky ses naučil kdy?” vyhrkl. Andran pokrčil rameny. 

“Jsem šlechtic se zájmem o vědu a literaturu.” odvětil, jako kdyby to byla ta nejjasnější věc pod sluncem. 

“Ah… pravda… no tak pojďme dodělat ten seznam.” přikývl Drystan a protáhl se kolem Andrana, který jej už zase s pobaveným úsměvem následoval. Těch sto sedm let nudy opravdu stálo za takto zábavného společníka. 

Komentáře

  1. I KNEW IT! I knew it, oni jsou oba teplý!
    Hehehehe, can't wait for more!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Selkie

Nějaké otázky? - #Wordvember 2022, příběh jedenáctý

Huldrekall